Testujemy Brait Hygiene Fresh

Jakiś czas temu otrzymałam do testowania od firmy Pr-imo kostki Brait. Już prawie miesiąc minął a ja ciągle testuję pierwszą zawieszkę i widzę, że końca nie widzę :)





A po kolei - Zawieszki Brait to kostki toaletowe dostępne w trzech wariantach - Flowers, Pine i Oceanic, oparte na unikalnej, dwufazowej recepturze, dzięki której środek skutecznie czyści toaletę.
Już sama przesyłka pachniała tak mocno, że polubiłam je zanim wyjęłam je z opakowania :)
Od kiedy ta kostka zawisła w mojej toalecie, wywołała spore zainteresowanie, bo nie wygląda jak klasyczna kostka do wc. Po pierwsze jest bardzo kolorowa, po drugie ma ciekawy design, a po trzecie pięknie pachnie. Czy usuwa bakterie? tego nie jestem w stanie sprawdzić gołym okiem, ale za każdym razem kiedy wchodziłam do toalety, zapach był bardzo przyjemny, a po spłukaniu woda lekko się pieniła. Wszystkie takie kostki zawierają środki powierzchniowo czynne, więc pomagają nam w utrzymaniu czystości w toalecie, odświeżają i dezynfekują, lecz pamiętajcie, że nigdy nie zastąpią systematycznego czyszczenia muszli!



Z czystym sumieniem przyznaję odznakę : Doskonała Pani Domu Poleca "  za:

- zapach
- ciekawy wzór
- cenę, bo kosztuje ok 3,5 za 45 g produktu
- długi czas działania
- brak zacieków
- wystarczająco długą i wygodną zawieszkę, pasującą do różnych muszli 





Czasem zastanawiam się czemu nie prowadzę bloga modowego, bo może bym dostawała ciuchy i torebki do testowania, a z drugiej strony tak strasznie jestem uzależniona od chemii i od sprzątania , że cieszę się z tego co robię obecnie. Dziękuję firmie Pr-imo za możliwość przetestowania zawieszek Brait.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"